IRLAND

ligger och tugger på en kittkatt, den är as god och super billig. Låter rätt bra va? Resan hit gick bra, även om det var mycket krångel. Verkar alltid vara det när jag ska resa själv. tåget var försenat, bistrovagnen var försenad (altså min frukost), toaletterna på tåget hade frusit och var urfunktion! kul att hålla sig i över tre timmar haha. Dörrarna till tåget vägrade gå igen, dom hade också frysigt eller nått. Flyget fick nå fel på motorn, så precis när vi kommit upp i fart och skulle lyfta så tvärnitade piloten och alla slog huvudet i stolen framför haha. så då fick vi byta flyg och vänta i en timme. Väl framme i irland missade vi bussen till castlederg tur det gick en till ganska så snart.

men nu är jag iallfall här och jag har det hur bra som helst, köpte en chips påse idag som är större än en kudde för under tio kronor. är jag i himlen kanske? Rebecca sitter och dreglar över sista boken i twiglight, henns kärlek till robert pattinson börjar övergå till besatthet. läskigt. hahah. imorgon hoppas jag vi att vi drar in till stan och shoppar lite. Måste hitta någontign fint tills på torsdag, en klocka till viktoria och någonting kort tight och glittrigt till lollos kalas!

så jävla underbart att träffa min fina vän igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0