DÖÖÖ TRÖTT


nu har jag slitigt i flera veckor uten EN endaste sovmorgon, tre veckor i sträck har jag kämpat mig upp på mornarna av olika jäkla anledningar, jobb, skola, hundvakt och barnvakt! många andra anlednigar också. men äh, jag har käpat på endå, tagit mig tid till frihet när jag egentligen inte borde. dock så ångrar man det sedan när man går där bakis på jobbet klockanb sju på morgonen med en blöt trasa i handen som luktar så stark så att man bara vill kräkas upp gårdagens läsk ännu mer...och vet ni vad? jag ska nog jobba i helgen också! kommer bli tungt. riktigt jävla tungt. jag behöver en helg nu. så jävla mycket. sova ut och bara vara.

så råkade jag fuck till det riktigt ordentligt igår, och konsekvenserna var väntade. förjävla bra wilma!!! tjejen som lyckas med det som anses vara omöjligt, kyss på de


mallan och jag i götet, jag har så många bilder sedan i sommar men ingen ork att lägga upp dom.

Kommentarer
Postat av: emelie

snyggwilma!

2009-08-30 @ 20:02:58
Postat av: malin

ähmen fy, vilken ful bild :o

2009-09-06 @ 15:58:38
Postat av: wilma

hahaha men malin du är ju as söt :D

2009-09-07 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0