JACUZZI EFTER EN KALL DAG

sitter och väntar på att jacuzzin ska bli full med vatten,
jag fryser och tror jag har gjort det hela dagen. men man får
väl skylla sig själv om man åker i väg till skolan endast iklädd
adidaströja? jag är intr kännd för att vara smart

jag försökte också bjuda in mig själv till emo martins place
med det gick inte, han är stenhård. så utan bullar och kaffe tog
jag bussen till bredsand och träffade min älskligs pef.

klockan två mötte jag upp matilda på stan, vi gick och solade
på två bleka. tre dagar irad ska vi sola nu, vi har bestämmt oss
för att få resultat och vi ska tamefan ha det också.

haha även titeln passar oss perfekt. TVÅ BLEKA KOMPISAR
nej nu ska jag kliva ner i det ÅNGANDE MJUKA SKÖNA VARMA
VATTNET. jag försöker få det att låte bättre än det är. jag vet
inte om jag lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0