IDAG HARJAG FULLT UPP

tycker jag själv i alla fall, och dessutom känner jag mig
riktigt riktigt glad också. för det första så är det fredag, helg woho
för det andra så kommer dagen gå as fort eftersom vi bara harrrr
grafisklektion och fotolektion idag.så ska jag ringa till rebecca och
se om vi ska ta bion idag, eller om hon måste återhämta sig från
sina problem,

sedan ska jag hämta ut saker till helgen, till mig och martin! för
om jag inte har nämt det så har vi klassfest i helgen, jag hoppas
ingenting. får se vad kvällen har att erbjuda.

och min andra van martin ska väl komma och hämta sin fina dator
ha sa det ialla fall, men då tkr jag att han kan ta med sig sin kärlek
så jag får träffa henne. dessutom så har han lovat mig en choklad-
boll :o!


jag saknar mitt låååånga hår.

Kommentarer
Postat av: jag själv

haha tro mig, du vill inte träffa hans kärlek ;)

2009-04-24 @ 11:26:25
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0