trapalanda.se


gosh, vad jag saknar dig. speciellr dagar som denna. men vad kan man göra?
titta vilken söt liten anons som finns inne på trapalanda.se! ska nog sända in en
bild också. det förtjänar hon. imorgon ska jag ut och fota lite, har lovat mami a tt
jag ska ta några bilder på selma och stina. hon ville ha dom på väggen, klart man
ställer upp. håller på laddar hem photoshop och illustrator, eller ja hela paketet.
photoshop har jag förhoppningsvs om typ minuter, medans illustrator står på åtta
daga just nu :-/ ääh vi märker vä vad som händer. och som det matte nörd jag är
håller jag också på laddar hem CHEFRENS PYRAMID, jaja nej nu ska jag installera
photoshop och gå och lägga mig, natti natti!



// wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0