mrf

kom precis hem från mrf, lektionen gick rätt så bra faktistk,
och jag märkte hur mycket jag verkligen saknat det ´där stället.
maria gav mig sällskap hem, och som tack fick hon några goda
bällsta äpplen. vi bestämmte även att vi ska äta frukost igen nästa
onsdag, på det vanliga stället. frågan är bara om man har pengar :o
just  nu ligger jag back två hundra till mamma, och typ 50 till therese.
ojoj, bäst att jag börjar lägga undan lite pengar igen, en liten spar
kassa liksom. 

nej nu måste jag gå upp och se efter va min famlij sitter och garvar
åt, det är väl nått dåligt program som vanligt, men är man nyfiken så.

                                           

 // en glad wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0