snälla farfar dö inte

jag älskar dig allt för mkt för de.
det är så jävla typsikt att du är en typsik larsson.
agera först tänka seda, och sedan skita i alla konsekvenser.
jaaa. tänk om inte pappa åkt till nednsjö idag. det var ju bara
en slump. ja då hade du legat där på backen hela natten i ditt
eget blod och dött. hur smart är de liksom? du måste helt
enkelt inse att du är för gammal för att hålla på klättra och
göra ja nästa allt du gör. tur för dig att du kom undan med så
lite som några brutna reben, hjärnskakning och en bruten näsa.

jag minns såvä när du en dag skulle laga taket på ladan, som säker
är 4-5 meter hög. stod i fönster och tittade på hästarna lite. då du kom
farande med traktorn och ställer den på den SMALA slutningen på sidan
an ladan. traktorn fick ju knappt plats. någon minut senare kommer du med
en jävla stege. och klättrar upp med den på TRAKTOR TAKET. ställer stegen
där och försvinner igen. kommer sedan till baks med en STOR JÄVLA PLÅT.
hahahaha. din plan var att klättra upp med den plåten på traktorn uppför stegen
och upp på taket på ladan. gå balansgång med plåten på taket UTAN SÄKERHETS
LINA. och sitta där på taket och spika fast plåten. DU KAN JU KNAPPT GÅ GUBBE.

ja ni hör ju själv hur jävla smart man får vara. huh.
fan att man ska behöva gå runt och orosig vaje dag.

TUR FÖR DIG ATT DU ÄR SÅ SÖT. annars hade det där näsbenet vart knäckt
för länge länge sedan. jag kan faktistk slåss. *HAAAAAAAAAANJJAAAH! *

hädanefter tänker jag ringa dag och natt bara för att se satt du lever.
jag älskar dig och kommer alltid att göra. jag ser mig i dig. helt sjukt.

bilden får mig att gråta.

//wilma

Kommentarer
Postat av: <3

älskade olle <3

2008-10-17 @ 20:02:58
URL: http://tforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0