la familia + thailand = sannt (men vem ska ta hand om sköldis, huh)





till detta paradis resar jag med la familia den 5 december.
blandannat för att fira min mamma som fyller hela fyrtio. ser dock inte fram
emot fyrtiokrisen. höhöh.

kommer hem på julafton med fina thailändska julklappar åt er alla.
förhoppnings vis är jag lika brun och fin som en papparkaka. menmen

bara ett problem...
det är inte så att någon skulle kunna tänka sig att ta hand om min
sköldpadda medans jag ligger och steker i paradiset? höhöhöh
SNÄLLA!

ps. jag lovar att skicka vykort höhöh ds.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jaa! Ta med en fin julklapp åt mig (A) typ en thailändare :)

2008-11-09 @ 20:55:18
Postat av: wwww

hahahahahahhahaha!

vadå en thaihora eller?

det skulle du gilla va?

vavava?

2008-11-10 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0