gissa vad..



jag jobbar nu mera på wecall, japp var där första gången idag. och efter en dag, 107
samtal och 1 såld låda. tkr jag faktiskt att jag vart riktigt duktig. hoppas det går bättre med
säljningen i framtiden. det komiska är att i morse när jag vaknade var jag skit nervös, jag menar
jag kände ju ingen ;o sedan fick jag reda på att min vän martin också fått jobbet. så vi gick dit tsm,
och väl  där möter vi upp en putte haha som också fått jobbet. efter 45 min kommer den fjärde och
sista och gissa vad. det visar sig vara någon från matfors som jag spelat fotboll med en gågn i tiden
så ja! det känns ganska bra. måste bara komma in det där ringadet. det ska nog gå att tjäna
ihop en slant på det här. jag menar EN såld låda ;) putte och martin sålade NOLL! hehehehe.

well well.
önska mig lycka till i mitt
nya jobb. och låt det inte gå
som sist. heheheheheh

godnatt
//wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0