mp tid!

jaha, idag har det sprungit omkring en massa smånior här.
minns själv när jag var här och hälsade på första gången, vad hemskt jag
tyckte att det var. jaa, det är mycket som har förändrats på två år. tiden går
för fort. känns som jag själv nyss slutade nian. men enda känns det som om
jag gått här på media i tusen år.

sitter iaf här nu med dom två p:ena heheh! pandan och putte.
amanda sitter och knäpper ego bilder och putte sitter och dreglar över nån
jävla kändis brud han avgudar. "hon är båda snygg och rolig" hahahah :D
nu övergick visst dreglandet till headbangande. jaja sak samma vad dom
håller på med. idag har JAG varit i skolan haha vad sjukt det låter. men så
är det iallafall. ikväll ska jag jobba. har lovat martin att ta med mig fika idag
för att fira våran namsdag igår men det gick som det gick. köpte "c-p" för
pengarna. två stycken. herre gud jag måste sluta. seriöst. det här funkar ju
inte, jag kommer ju bli ruinerad på mindre än en månad. nej nu måste jag
ta och dra ner på den fär skiten PUNKT SLUT! jaja prata kan jag men som
men pappa brukar säga "mycket prat liten verkstad". det är sånn jag är.
men någon gång så måste jag ju ta tag i saker och ting? ja någon gång..

jajaj nu ska jag slå en pling till min älskade M och se fall hon är på g.
vi ska ju ta tag i henns liv idag. JAPP


I D A G   H Ä N D E R   D E T   M I N A   V Ä N N E R !

vi ska ta tag i mathildas jävla liv, kanske! hahaha men  om
det går vill säga.



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0