every single day..

pratade med syv idag om byte. och ja det verkar som om jag kommer få gå om ettan
konstigt nog så tvingar jagm ig själv dit. visst jobbit med ett extra år. men jag vet inte.
det blir nog bra tillslut. förhoppningsvis.

och gissa om jag emma och emelie ägde ut alla på kubb idag, ja gud så bra vi va!
vi vann tack vare att vi hade tre element; styrka, smidighet och tur. haha!!
sedan mötte jag upp mathilda på stan, hon skulle ha kris möte med rekotorn, pappa sin,
och kuratorn, eller nått sådant. vi pratade lite. blandannat om linje bytningen., det är ju ett
så stort val., ett val som avgör hela jävla livet?! aja. vi frooossade nått så jävulst. pringles
original chips, och en cola. gjorde livet lättare i några minuter.  japp, nu funderar jag på att
ringa maria. och höra hur tiderna egentligen är nu på tisdagarna.' när börjar ridningen
egentligen, vi skulle ju byta tid. men till vaaad? :o. äsch då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image42


>hare bra.
nu ska jag titta lite på the television,
och äte nuggets. som bror till lagat åt mig.


byyyye// wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0