jkfejdskls


gårdagen kortfattat:
åkte till nedansjö...
träffade mathilda...
klippte mathildas hår...
lagade mat (nuggets)
for till farfardern..

dagen:
gav mathilda en kattunge i pressent
åkte på stödes avslutning
åkte till emma persson och fikade.
tag en tur med anna-karin (biiil)
for till viskan, osv    ;o
åkte till mathilda...
åkte till farmor åt smörgåstårta.
åkte hem...

kvällens planer:
egnetligen hade jag tänkt att vara hemma
pga det värdelösa vädret. men jag klockan
tjugo över sju drar jag in till stan oooch träffar
min poolare dario. får se vad som händer sedan
ska iaf fall träffa min VÄLDIGT saaaaknade malin;)

bara jag hinner....
håller på tappar upp ett bubbelbad nu. är liiite frysen
av mig. sedan ska jag föra migiording, och så kommer
vi till deet stor problemet, kläääder. :o jaja det löser sig
nog. bara det att jag har ont om tid  XD

haaave a good time // ala wiiiilmaá


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0