när jag vaknade...

imorse käände att det blött längst ner i fotendan, jaaha, tänkte jag.
dessa förbannade katter, men ´det visae sig vara mitt egna fel :O jag
hade tydligen tagit ner ett glass oboy inatt, och somnat med glaset i
handen X) typiskt mig! så ja, det vara bara att ta ut sängkäderna, och
lufta teckena osv. haha. 

frukosten bestod av ett glas kolsyrat vatten med citronsmak, ja jag vet
det är klent, men äääsh. det är ju alltid något! låg ute i solen och tittade 
på olika lägenheter och hus, i någon jävla tidning, känns som om det är
dags för mig att flytta snart. egen lägenher och så. om det bara kunde dyka
upp någon jobb någon gång. så jag iaf kan försörja mig.

jaja, nu sak jag faktiskt ta och hoppa i bubbelbadet som jag nyss tappade upp.
efter det ska slå en signal till moster camilla.


haaaare // wipps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0