aölkgds

helgen spenderade jag i ett väldigt saknat nedansjö.
det blev självklart några ridturer och några små promenader
med självaste krembullen. fredagen spendarede jag med
gubben själv. några koppar kaffe och en hel del historier som
farsgubben aldrig får slut av. någon socialre en honom får man 
leta efter. 

lördagen spenderade jag med mathilda, marcus och eeemma.
jag mathilda och maccan drog med oss lill skiten nathalie på promenad.
men jag tror dock att vi fick solsting efter tio meter. så jag det bar upp till
johanna. där vi tog en paus i den mindre svala skuggan > < ! på kvällen
blev det pizza. eller i alla fall för bathulda, mackan och manne. medans
jag och tim satt med dreglet i mungipan och tittade på. senare kom självaste
eeeelin och tittade förbi, med två jävulst söta woowar,. eller hur var det mathida?
;) jaja efter några timmar på pizzerian fick vi nog, och emma ringde som en ängel.
vi tog packningen och drog upp till emma där kubb och massa andra roligheter väntade
självkart så vann mathildas lag kubben överlägset. så vi föreslog bull. och ja
det måste ha sett bra lustigt ut när vi stod där och kastade kulor efter varandra.
men eftersom solen var stekande beslöt vi oss för att gå in i svalan, och drika lite.
vi tog fram kortleken, spelade det gamla spelet "tecknet" haha jadu marcus, vi borde
nog tatt ett annat tecken. men jag tror inte kort spel riktigt var dign grejj endå. jaja
på kvällen drog vi alla hem till mathilda. kääkade chokladbollar och spelade kort.
trevligt trevligt. men så klart så trycker ingen annan än emma upp en chokladboll i
näsan på mig.

och sedan brast det.
chokladbolls krig harni hört nått värre. emma rudberg,
tro mig du ska få igen. hahahahah

image80
cuuutie
image81
hahah
image82
*STOLT emma*

Kommentarer
Postat av: Hannah

vill du ha hjälp med din blogg/bloggdesign? skicka ett mail till [email protected]

2008-06-02 @ 17:54:30
URL: http://bloggdesigners.blogg.se
Postat av: allis

haa en sköön kväll :D

2008-06-02 @ 18:05:06
URL: http://role.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0