MITT NYA HEM

Nu har jag och alla mina djur äntligen flyttat klart, nu bor vi så fint här på farfars övervåning. Pappa också men han åker ju till thailand snart. Så då blir det ju bara jag, djuren och farfar. Mysigt det också. Klurade väldigt länge på hur jag skulle få plats med alla kläder och allt annat, men löste det på bästa, billigaste, smidigaste sett och har på så sett fått det riktigt mysigt här. Nu ligger jag här i sängen och gosar med alla kissebebisar och ska alldeles strax sova, ska avsluta kvällen med lite word fued. Imorgon är det skolan och det ser jag framemot.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad fint och mysigt det blev! :)

2011-10-04 @ 08:44:32
Postat av: Vilma

ja visst blev det :D jätte mysigt ju.

2011-10-05 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0