BUT I SET FIRE TO THE RAIN

Vaknade imorse av att en kissebebis låg och slickade mig i örat, kanske inte det bästa sättet att vakna på. Jag började morgonen med två avsnitt av the mentalist, världens typ bästa serie. Eller en av dom bästa rättare sagt. Idag flyttar min fina sam till östersund för att börja plugga där, vilket känns lite tungt. Men som tur är så har jag världens bästa mamma för jag fick nämligen låna henens bil nästa helg, så jag kan åka och pussa lite på honom innan vi båda får för mycket att göra. IDag ska jag plugga lite och framför allt umgås med min pappa och lillebror. Eftersom att pappa åker till thailand på måndag och blir borta ett bra tag framöver. Vet inte vad vad vi ska göra men någonting roligt hittar vi nog på. Nu är jag sjukt sugen på en promenad, känner att det är dags för mig att börja röra på mig igen. Så varför inte börja idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0