SITTER PÅ TÅGET

Sitter som sagt på tåget på väg hem till sundsvall just nu, älskar att det är gratis internet på det här tåget. Lyx ju. Har hafft ett jätte bra lov (hittils), älskar att resa. Oavsett om det bara är innom sverige. Der är så fruktansvärt skönt, rogivande och behövligt för alla att komma bort ett tag. Och jag känner verlkligen att jag har fått ny krafter och nytt hopp. Nu ska det bli riktigt skönt att komma hem och få mysa lite med vännerna där hemma, på söndag är det planerat att vi ska spela bingolotto, vilket kommer bli sjukt kul. Så kommer sara och philip och möter mig nu på tåg stationen♥ Nu ska jag ta och lyssna på ltie musik och läsa min frisyr tidning ( som jag äntligen köpt. ) och njuta lite av resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0