mobilbloggande

Ligger i sängen och tänkte ge mig på att mobilblogga för typ första gången. Blogg.se appen duger ju, men önskar att den innehöll så mycket mer. Nu är nästan mitt lov slut och imorgon åker jag hem till mitt lilla kryp in hos farfar igen. Saknar min fina gubbe, mina två kissebebisar och min gulliga hamster. Tycker dock att allt detta resande har gått för fort, tycker nyss jag satt mig på tåget till Sthlm och nu ska jag liksom hem från ö-sund. Jag sam har iaf tagit vara på den här dagen och tillagat världens godaste hemmagjorda potatisgratäng, kött, halloumi och rödvinsås. Det blev gudomligt gott och att laga mat med min prins är nog bland det mysigaste och roligaste som finns. Nu ska jag nörda lite wordfeud innan jag myser ner mig med sam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0