DÅ VAR MAN HÄLFTEN TILL 40

Är så sjukt trött, praktiken tar död på mig. Att kliva upp 04:15 varje dag och komma hem vid 17-18 gör en helt slut. Somnar i hallen när jag kommer hem, så plugget har hamnat efter en del vilket inte känns så bra. Men jag vet att jag klarar det. Idag ska jag och världens finaste sam besöka dollar store och gå på bio. Helgen är mer än välkommen från min sida. Förra helgen firade jag min nya ålder med världens finaste vänner. Bilder kommer. Och imorgon kommer feta släkten på besök. Just nu sitter jag i bussen på väg till min apl, och jag är super nöjd med min plats. Dock kommer jag vara extra nervös idag eftersom min mentor kommer på besök för halvtids bedömning. Håll tummarna för att jag skött mig, och ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

VILMA!!!! jag vill ha hjälp med en ny design :D

2011-12-13 @ 20:36:26
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0