VÅGAR MAN ELLER VÅGAR MAN INTE?

En snubbe föreslog för mig att han skulle skicka sin iphone 4 till mig ifall jag la in 1000 spänn på hans konto idag. Och sedan 2000 när den kommit fram hit till mig. Vågar man göra en chansning för tusen spänn? Menar hur osäkert den än låter så går det inte och få det så mycket säkrare. Om man skickarar  via postförskott så är man aldrig säker på vad som ligger i kartongen när man hämtar ut den. Och då hade jag förlorat 3000 på en gång. Om jag blir lurad nu är det bara en tredjedel så mycket. Tror fan jag kör på det, menar det är ju ändå en rätt bra deal tycker jag.. eller ska  jag?


Uppdatering : Det slutade med att jag dissade killen och köper en slitter ny för 6000 i butik istället för. Längtar arslet av mig, har fan inte hafft en telefon på flera år. Fattig som man är.

 


Kommentarer
Postat av: therese

Det går ju alltid att spåra kontot ifall han lurar dig ;)

2011-05-20 @ 14:07:15
URL: http://theresesjodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0