SNARKAR DU?

NÄ, MEN SARA GÖR! hon snarkar rätt så jävla mycket. Men jag tycker om henne ändå. Idag har vi vandrat omkring på sörsidan, joggat litegranna och försökt peppa varandra till tusen. Vi ska alldeles snart börja med intervaller runt spåret här uppe i skogen. Vi har kommet en bra bit jag och bossen även om vi hafft någon veckas uppehåll. Nu ska vi ta tag i det igen. Intervaller, hopprep, promenader och simturer. Vi är duktiga vi. Imorgon ska jag följa med bossen som moralisktstöd när hon tar bort sin fina tandställning och efter det får vi se vad som händer. Nu ska jag lägga huvudet under kudden och ignorera saras harmoniska snarkningar. Godnatt


min boss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0