SISTA MINUTEN

Om det blir så att jag och mamma åker på en sista minuten på fredag, finns det ett antal saker jag verkligen måste handla innan jag åker. Att åka till ett varmt land i vinterkläder är nog världens sämsta idé. Kikade runt lite på internet och hittade lite fina bikinis och lite basplagg som kan vara bra att ha. Den översta raden är från BikBok och den nedersta från H&M. Just nu sitter jag med världens mensverk och kan inte tänka på annat en choklad, tilloch med min katt har ändrat skepnad till choklad. Hoppas mamma snart är hemma och att hon köper med sig lite gott. Annars är nog det här slutet för lilla söta smilla. Ikväll hoppas jag att erre kommer och gör mig sällskap, kanske lite film? eller en skateboardtur i matfors fina skatehörna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0