ROLLING IN THE DEEP

Sitter och peppar mig själv inför min första dag på mitt nya jobb imorgon. Lite nervös är jag nog, har inte en aning om vad som väntar den kommande veckan liksom. Men det ska nog gå bra. Sam har varit här hela helgen, jag har hafft det så sjukt mysigt. Saknar honom redan. Önskar vi kunde vara med varandra jämt. Men sommaren är snart här och då kommer det finnas mycket mer tid. Önskar bara att det kunde sluta hända så jävla mycket skit hela tiden, kan inte allting bara stanna upp och låta den här sommaren bli den bästa? godnatt

Kommentarer
Postat av: therran

VI SKA SE TILL ATT DEN HÄR SOMMAREN BLIR DEN BÄSTA! ♥

2011-05-30 @ 15:13:56
URL: http://theresesjodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0