HARRY POTTER THE END

På samma ställe där jag såg den första filmen för ungefär tio år sedan såg jag nu den sista. Tycker det är fruktansvärt sorgligt. Har liksom i tio år följt filmerna slaviskt och väntat i evigheter på uppföljare efter uppföljare. När jag var liten hade släppte dom alltid filmerna i november, satt det blev liksom automatiskt att mina barnkalas hamnade på sf med harrypotter på bio skärmen. Nu är det liksom över. Jag har älskat varenda film och säger här med tack och hejdå till hp. Men inge depp, har ju fortfarande dom super bra Narnia filmerna att följa. Längtar ihjäl mig efter den kommande filmen, men får nog vänta ett bra tag. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0