UTELIVET

nu har vi äntligen slutfört friluftslivet på idrotten, det var faktiskt riktigt trevligt..

mp pepp för friluftslivet


emelie hade packat fint


vi grillade korv, eller ja inte bodil hon grillade fläskpannkaka


och emma glömde cykelpumpen så jag fick anlita bodil som blåshjälp


vi hade live musik


vi var död dagen efter, eller ja emma iallafall som inte sovit ett dugg. kallt liksom.


bodil trasslade till det, nästan värre än mig


martins grynetkrona, som matilda döpt det så fint till


nej nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, dom är liksom inte ens bra. aja. bara för att rebban ska kunna se vart jag varit. hon har ju saknat mig så grymmmmmt mycket! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0