SMILLA ÄR INTE HUNDMAT

det är friluftsdag och jag sitter hemma här i köket, käkar på en ost och är hundvakt, härligt. Var ute och promenerade med Ellen förut, man känner verkligen höstvibbarna. Det är varm men endå kallt, drog på mig en stor halsduk och vantar. Ellen jagade löv, hela bällsta är oranget typ. löv som flyger överallt. Älskar hösten den är så mysig, tända ljus, varma mysiga snygga kläder och härliga färger. Det är liksom skönt att veta att tiden går också. höst, vinter, vår och sommar.

nej nu måste jag gå och kolla fall smilla fortfarande lever? Tror ellen kan ha käkat upp hennen eller nått, det är liksom inte omöjligt. Hon har stirrat på smilla som en köttbit hela dagen.. så måste jag sätta igång att laga mat till familjen också. Annars får dom migrän och humörsvängningar hela bunten.


TITTA, man ser på en gång att hon tänker köttiga drömmar om min sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0