philip och fredrik <3

Legally blonde på trean nu, sitter självklart och kollar. var ett tag sedan man såg den
filmen, väldigt bra budskap faktiskt. Tittade på philip och fredrik förut, skrattar lika mycket
varje gång, heheheheh Dagen var som väntat pysk, och jag hoppas inte allt för många
dömt mig efter det som hände här om dagen. men det är bara att tänka framåt. eller?

åkte in en sväng till birsta och handlade lite nya stuffs idag. blandannat ett par smarta
strumpor på hööks, så ag slipper frysa. ett par fräsha ridbyxor. bruna denna gång. ett par
förhopnnngsvis supervarma trefinger vantar på hööks. inhandlade också en väldigt smart
mapp med massor av fack, och lite annat smått och gott. bara för att jag blivigt ett mvg barn.

känner du för en fika?
ring mig vettja! (mp)


/W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0