höst



två bilder från foto idag. jag vet jag vet. jag suger på ps.
men det börjar faktiskt  ta sig. sakta men säkert. jaja! fikade iaf
med bästa rebecca idag. is latte såklart! mums. på barista. som
sakta men säker håller på bli mitt nya favorit ställe. heheh tänka
sig. jaja

hösten är här och det är dags att inhandla lite stuff. det som
står högst på min lista är nya stövlar. dunjacka och så ett par nya
skinvantar. och o j så höll jag på glömma, jag såg en jätte söt mössa
idag på stadium. men kan inte riktigt bestämma mig. svart eller vit?
jaja den kostade endast  149:- satt. kanske köper båda då. heheh
så är det dom där väskorna. har ju fortfarande inte bestämt mig för
vilken jag ska köpa. dom kostar lika mycket och är lika snygga.
jaja såg ett par snygga stövlar också, självklart i "guldgruvan" 
synd ba att dom inte var högre.

usch vad det ryker pengar...
plus att jag har beställt klipptid på purple. vill också beställa tid
på carpe diem och göra manikyyyyr, blev ad bra sist. jag menar
129 kr ingenting ju. färga håret måste jag också göra..
ojoj.

nej nu ska jag göra annat,
haare bra

puuuss W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0