dear child

lördag.
barnvakt åt min stora favorit jossan.

gick till ica för att handla lite godsaker, eftersom som jag så snällt lovat
att vi skulle ha mys kväll, med film och snacks eller nått i den stilen. heh
inhandlade följande: bananer, maränger, glass, grädde, chokladsås och
kinderägg suprise. haha ja gissa vad jag hade planerat att göra? hahah
marängswish såklart. sprang igenom affären och föröskte hitta olika varor
samtidigt som jag talade med min andra hälft i telefonen. kom hem och
började tillaga skiten. Jossan tkte det var roligt iallafall. ifs så behövde inte
jag göra så mkt mer än att tala om för henne vad hon skulle göra. filmerna
vi såg var spirit och dinosaruier. båda var av disney, och jag säger då de.
fick tårar i ögonen av båda filmerna. huh. :') heheheh

jaja att natta småbarn är fakitskt ganska komplicerat, och spc när dom
heter josefin. hon ville så gäääärna höra historier om när jag var liten haha,
om våra djur, om viktor och om hur dagis var för mig. jag han inte ens berätta
klart en innan hon ville höra en till. och hela tiden följdfrågor. sedan lyckades
jag få henne att sova någon timme, men vaknade sedan och påstod att hon
var hungrig. jaja det var väl bara att kravla sig upp ur sängen och ställa till med
fika. huh.





kommer ni ihåg när man var liten och skulle åka hem från mormor eller
liknande, gud så tjurig man var. haha den här bilden var ett exempel på
de. så sur blir man när man måste åka hem från bästa kusinerna hehe ;)

// wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0