SITTING NEXT TO YOU, DOING NOTHING MEANS ABSOLUTLY EVERYTHING TO ME

 

 

Har precis vaknat, eller kanske inte precis. Har vaknat tio gåner denna morgon. Jag har nämligen tre hyperaktiva kissebebisar som springer över ens ansikte, attackerar ens fötter och morrar en massa. Men jag klagar inte. Älskar dom små liven. Idag ska vi packa en massa kartonger, inte långt kvar tills flytten nu. Ikväll har jag och sam laddat upp med massa chips och andra godsaker, vi ska ha filmkväll och bara mysa en massa som vanligt. Det gäller och passa på att njuta lite tillsammans nu innan han flyttar. Då får vi sitta och äta chips med varandra via skype, och det blir ju lite knepigt hehe. Nu ska jag ta en dusch i väntan på att sam ska bli klar med frukosten. Hemma mannen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0