LIKE A FOOL I´VE TRUSTED YOU

Klockan börjar dra iväg som vanligt, känns som att tiden går snabbare på nätterna? Tankarna flyter iväg lika snabbt som tiden. Lite väl mycket som händer nu förtiden tycker jag. Om allt bara kunde ta och lugna ner sig. Hinner liksom inte med riktigt. Det blev iallafall inge arbetsförmedligen för mig idag. Har legat i soffan med feber och frossa hela dagen. Mår ialla av mat fast jag håller på hungra ihjäl. Hur får man det att gå ihop? Satt det blir att jag åker till staden imorgon iställetför. Ska passa på att handla lite nödvändigt saker, blandannat en ny flytande kajal, hårfärg, lite nytt till garderoben och lite sushi kanske. Vi får se hur magen mår helt enkelt. Nu ska jag slänga mig i sägen och leka lite med min iphone innan jag somnar.

 

Saknar min finaste vänn sara, hon har varit borta i tusen veckor nu känns det som. Men nästa vecka kommer hon äntligen hem. ÄNTLIGEN? ja äntligen.. äntligen kommer mina nätter bli fullbordade igen. PhilippE och Sascha kommer tillbax.



plus att elvira är skylldig mig en kaffe, as bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0