YOU RAN AWAY, YOU´RE ALL THE SAME

Konstigt nog så vaknade jag alldeles nyss, klockan är liksom tre? Måste verkligen börja vända på dygnet igen, börjar ju i skolan om mindre än en vecka. Igår skjutsade jag hem sam, han skulle till stockholm och göra massa skit. Hoppas han hinner komma hem innan helgen iaf så vi kan mysa lite till innan allt allvar drar igång. På kvällen joinade philip och sara mig, vi kollade på en massa roliga klipp, åt snusk och lockade fram natthumorn. Vilket vi lyckade ganska bra med. Jag har nämligen fortfarande kvar den. I helgen blir det massa fest både fredag och lördag. Ska bli riktigt roligt, med tanke på att det var ett tag sedan jag lekte partyliv. Men nu är allt är ur världen och jag är redo att börja leva på riktigt igen. nästan iallfall. Nej nu ska jag dra iväg till staden med mamma, har några små ärenden att utträtta. Plus att jag blivigt över kär i en av våra kissebebisar. kommer aldrig kunna lämna ifrån mig honom. sten♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0