through it all you never walked away

Dagen har varit seg, började med att farfar klampade in imorse och sa att det var dags att ta hand om veden igen. Jag hatar den där förbannade veden så himmla mycket. hatar. Tur att farfar har humor som gör allt så mycket lättare. Efter några timmars hård tråkig hantering av ved drog jag in till ica och handla en massa mat. Är ensamen en hel vecka eftersom pappsen och frugan hans åkte på semseter i huvudstaden. Jag plockade upp mina homies sara och philip på vägen och tog också med dom hem. Jag har också bakat en tårta till philip som fyller 20år. Vi ska fira honom imorgon med lite fiesta. Kommer blir riktigt mysigt. På lördag blir det franskfest hemma hos boddan som också hon fyller tjugo. Har en massa problem med att komma på vad jag ska ha på mig. Tro det eller ej, det är hur svårt som hellst att bli fransk. Men det ska nog gå till slut. Imorgon börjar allvaret, dags att börja plugga igen. peppa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0