EN DATOR FATTIGARE

Sitter i hemma i matfors för första gången på många veckor, har svullat med brorsan hela dagen. Bakat lite, varit på ica och beställt hem mat. Hur mysigt som hellst. Det ända som suger är att min dator är pajat helt. Precis innan skolan börjar, perfekt. Fattig som jag är måste jag nu försöka få råd med en ny dator. Hur fasen pluggar man utan dator nuför tiden? Så just nu sitter jag fast i det där havet med olika datorer, har inte en aning om vad jag behöver för någon. Men funderar på att köpa en rätt så billig eftersom jag förmodligen vill byta om något år då det kommit någonting värre och bättre och då jag förmodligen kommer ha en bättre ekonomi då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0