M - ÄR MITT NYA HEM

Det känns typ som så nu, men det är bara så skönt att sitta där och klicka. Snart har man liksom körkortet. Ska även dit i morgon och klicka lite, och dricka lite av det där goda kaffet som bara martina kan utala namnet på. Efter M blir det svenska lektion med en massa argumenterande tal som ska redovisas, ska bli lite kul att höra på alla olika åsikter om olika saker faktikst. Klockan tolv kommer mamma in till stan och plockar upp mig. Vi ska fara ut till birsta och kika på skor och lite annat smått och gott, jag vill ha ett sängbord, ett sko hyllplan, några galjar och ett nytt fräscht nagelack! Efter birsta besöket ska jag övningsköra till timrå, mamma säger att det är knöliga korsningar där. Alltså bra träning för mig. Sedan ska vill till banken och jag ska lära mig lite saker om att flytta över pengar i mina olika konton osv. Delvis för att jag ska få en reseförsäkring när jag flyger till irland♥ sedan är det bara själva bokningen som ska göras.

idag har det varit en såndär seg torsdag igen, även om den gick ovanligt snabbt. Endast sega lektioner förutom bilden då. Börjar uppskatta den mer och mer. Saknar liksom Kulturskolan också och Kristina förstås. Men min nuvarande bild lärare och är också grym. Jag älskar verkligen att rita, det är så befriande på nått sätt. Idag ritade vi ansikten med kolkritor. Det gick inte bra men det var kul. slutade med att jag hade svarta kolfläckar i hela ansiktet. och martin den jäkeln tänkte inte säga någonting, utan hoppades att jag skulle gå så till bussen. haha elaka jäkel alltså. tur att bildläraren så åt mig att jag behövde tvätta mig...

Just nu sitter jag och pillar med Replay Music skiten, och cracket vägrar att fungera liksom. HenkeboY har försökt hjälpt mig, men det funkar bara inte. Och det är väl inte en nyhet direkt att dagens teknik verkar hata mig? annars sitter jag och suger i mig ett glas iskall cola, det är as gott. nu ska jag stänga av den här laptoppen och sova lite, den vill mig endå inte väl. fast först ska jag fortsätta prata med rebban, som är arg på J.K ROWLIG som dödar dumbledor i den senaste hp filmen :')

nu ser jag framemot irlands resan, att träffa sheepey, och skräckfilms maraton med bodil och elvira hahaha



Kommentarer
Postat av: rebecca

och cracket vägrar att fungera liksom.



HAHA, tog det inte på dig wilma? Du blev inte bäng då?

2009-10-01 @ 22:59:53
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0