ORPHAN

 


Jag kan verkligen inte sova nu förtiden, jag tänker för mycket. Imorgon är det måndag och skola som gäller. kommer bli tungt. Nu tänkte jag fördriva tiden med filmen orphan som alla säger är så bra. Efter filmen ska jag ta en lång skön dusch och äta en god frukost. Vad är meningen med sömn egentligen? jag klarar mig så bra utan. Den kommande veckan har jag bokat in fika och lunch med några vänner och hoppas på en utgång med min väldigt saknade matilda. På fredag är det biopremiären new moon med deeebbs som gäller. kommer bli en grym vecka.


uppdatering 05:14 har precis sett klart filmen och den var faktikst riktigt bra. Nu väntar en lång skön dusch och en god välbehövd frukost, magen har kurrat i flera timmar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0