NÅGRA DAGAR I SUNDSBRUK


God frukost i solen ute på malins lilla ballkong, jätte mysigt och jätte MUMSIGT!!


malin var snäll och bjöd mig på min allra första ben&jerry's och jag måste erkänna att
jag inte riktigt fattar vad som är så speciellt med dom. så goda var dom inte. så de såå!!


Vi mötte upp elin, och gick en hyffsat lång promenad från birsta till sundsbruk.
Då elin och malin kom på den konstiga iden att sätta eld på ett tuggummi, hahahah


på vägen till sundsbruk la elin och malin märke till en konstig inbyggt plats, 5x5 meter
kankse. och skulle naturligvis ner i skogen och se vad det var förmågonting, och väl där
så såg vi att det var en inhängad för den fridlysta gulsippan,


väl hemma i sundsbruk myste vi till ute på malinsballkong och gjorde vi en stor god
fruktsallad, med vanlijvisp. vi kollade också på en as bra film, som jag inte kommer ihåg
namnet på.

nu orkar jag inte lägg in mer bilder, jag tror jag fotade konstant hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: elle

hahah de va ju skitkul att elda:D

2009-05-05 @ 19:02:12
URL: http://elle77777.blogg.se/
Postat av: w

hahahahahahaha

2009-05-06 @ 08:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0