PORTFOLIO 09

sitter och pillar med portfolion, så visa lite av det jag gör. här har ni 3 av 26 sidor


framsida, wilma flinstone


grafisk komunikation, första uppgiften


fotagrafisk bild, rosabandetkampanj


jobbar som saten med denna förbannade portfolio, den ska vara klar på fredag senast!
färdig designad, allt ska vara med, utskriven, och ihopsatt. herregud, hur ska det här gå?
och dessutom känns det som om jag har lättare än alla andra, eftersom jag bara läser
foto och grafisk, medans dom andra läser fyra, viket skämt va.

nej nu måste jag fortsätta pilla med portfolion, plus att min mathilda kommer ner med
bussen snart, vi ska kolla lite saker, hemliga saker, höhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0