BiRSTA DAG 2

Ännu en dag på birsta, och det betyder ännu mer shopping.
dagen var bra, träffade therren och debeau som sjukt nog
var där igen idag också. hahah härligt. handlade ett par skor
från DNA, svarta sandaler 300 kr bara. och dessutom har
jag ju ett par bruna sandaler sedan förra året, från dinsko
400kr. som är nästan oanvända. hahaha ja jag tappade ju
bort dom direkt efter jag köpt dom. och fick tbx dom när
sommaren nästan var slut. typiskt mig detdär.

sammanlagt handlade jag 9 plagg och lite små saker.
här är lite, orkar inte lägga upp bilder.

Kjol från Frk. Åhléns 200kr


Jeansjacka från ginatricot 400kr
haha jag vet har en redan från förra året, men kännde för en
ny, gillar inte den gamla så mycket.



svarta sandaler från DNA 300 kr.


nej nu ska jag städa garderoben, sedan ta en promenad i solen
så ska jag passa på att säga grattis till henrik som fyller år idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0