BIRSTA CITY - MED MOSTER

Efter att sista dagen på apu:n var avklarad. Hämtade camilla och josefin upp mig pån tryckeriet. Jag visade dom runt en snabbis och gjorde klart den sista uppgifen, efter de tog vi bilen och for ner till birsta city. Där gick vi runt och handlade lite smått och gott till jossans kalas, lite klänningar, jag köpte en väska  och en hår färg. Vi handlade också jätte gog mat, thaimat.

trötta och nöja begav vi oss hem till nunnevägen, väl där var det natt fika och sag läsning som gällde för dom små. Jag och jossan läste heela två böcker, Pigvinen som alltid frös och bumbi björnarna. sedan hände inte så mkt mer.


väskan jag köpte, jag älskar den, endast 200kronor också.
men jag funderar på att färga kedjorna silver aktiga istället för messing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0