BARNVAKT ÅT VÄRLDENS BÄSTA JOSEFIN

just nu ligger hon här vid min sida sover, och ser allmänt söt ut. själv har jag kollat på två filmer, inga bra dock. utan det var mest för att få tankarna att sluta snurra. film och tv är som en drog för mig.jag menar det är mitt sätt att salppna av på kvällarna och framförallt somna. jag kollar tills jag blir trött. annars går det bra trögt att somna.

idag har jag varit på marknad i lucksta och badat på tuna. härligt faktiskt. och nu ikväll har bara jag och jossan myst lite, perkfekt. lite popcorn, karameller och lättdryck. imorgon ska jag till nedajsö med mamma, bror och josse. vi ska ta vårat pick och pack och dra till bergsand och bada lite. härligt det, synd bara att man inte är i form. hahahahhaa... iaf så ska vi nog upp tidigt jag och jossan så vi hinner äta frukost, packa och smörja in oss. sedan har även mamma lovar att vi ska köra lite, så får jag inte glömma smilla. måste in och hälsa på henne också så klart. och vet ni, imorgon har jag äntligen mobil igen, jag lovar. så nu kan ni ringa så mycket ni vill igen.  nej nu börjar det bli läskigt varmt här inne, även fast jag har fönstret öppet. jag tror jag ska gå ut och ta lite lufft. ja ni vet. bara jag inte väcker resten av huset. då skulle det bli ett jäkla liv.



det är med en tår i ögat jag stänger det
här förbaskade locket.och säger godnatt!

KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0