GUESS WHAT

äntligen hemma, faktiskt väldigt skönt. måste ha sprungit många mil på stockholms och göteborgs gator. jag har ialla fall grymt ont i fötterna och saknar rebecca och matilda, ska slå en pling till dom snart. just nu sitter jag och kikar på bloggarna ser vad jag missat och inte missat, men verkar inte vara någonting viktigt. jag sitter också och slår in matildas "goddie box" lite smått och gått som jag handlat till henne. spännande? mina favorit affärer är fortfarande: topshop, weekday, beyond retro, zara, monki och vila. men mango är fasen inte bra längre, ialla fall inte lika bra som den var förut, för er som ville veta liksom. dessuton så har jag hittat en annan favorit, punkt shop dom har riktigt coola smycken och prylar där. nej nu ska jag slå på lite musik och fortsätta med "goodie boxen" hahaha bilder från resan kommer sedan



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0