my needs..


bilden talar för sig själv!

och oj gomorgon föresten.

kellogs special K - red berries
ett ägg och sundsvallstidning.
huh, vilken start på dagen?
känner mig gammal.


men med tanke på att jag inte
får någon mat idag förns kl21.
oj, shit.

FEMTON TIMMAR utan mat..
ääh, jag klara mig nog har klara
mig förut! dessutom finns det ju en
kaffe aoutomat på jobbet.

yeeey, gratis kaffe till alla! hehehee
*en trött wilma med torr humor*

och vad tror ni det beror på???
JO FÖR ATT VI HAR EN KAFFE-
AUTOMAT PÅ MITT JOBB!!!!!

vilket leder till att jag sitter och driker
kaffe hela kvällarna fram till klockan
nio.

viiiilket i sig leder till att jag fååår
alvarliga SÖMNPRBLEM.
heheheheheheheheheheheheh..

så nu sitter jag här heltl groggy i
huvuet!!!
hah, känns helt okej faktiskt

nu ska jag ta och försöka bättra
på mitt yttre. önska mig lycka till



och ha en bra dag mina vänner!
för det ska jag iaf ha.

loove // wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0