LOVE, HOPE, FAITH AND MONEY

Har som vanligt en stor kattbebishög i famnen, det måste vara bland det mysigaste som finns. Även om dom försöker käka upp min ipodsladd, jagar mina fingarar och drar mig i håret. Var iväg och hade lite deeptalk med sara. Alltid lika skönt när vi förstår varandra så bra. Imorgon är jag ledig så då ska jag ägna dagen åt lite plugg och kanske laga en feting middag. Vi får se hur jag spenderar tiden helt enkelt. Kanske tar och kastar in lite ved eller nått också. Det är ju liksom vinter snart, och jag vägrar frysa som förra året. Nu ska jag mysa ner mig ännu mer med kissebebishögen och käka kvällsfika till lite southpark eller nått annat roligt som visas på tv:n. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0