UNDERBAR DAG

Kvällen har varit hur grym som hellst, jag och sam åkte in mot staden runt sextiden för att käka middag. Vi provade ett mongoliskt ställe som jag vandrat förbi tusentals gånger men aldrig ens funderat på att prova. Måste säga att det nästan var lika mumsigt som på den mongoliska restauraten i stockholm (där vi firade ett år). Man plockar allt man vill ha på en tallrik (råvaror såklart) så får man kolla på när kocken lagar till maten. Så är det buffe. Hur gott som hellst och lätt värt var enda krona. Efter den goda maten och mysiga studen där, drog vi till filmstaden och kollade på apronas planet. Den var helt okej, underhållande, väldigt sorglig om man är överdriven djurvän som mig. Nu ska jag kolla på lite tv och fortsätta min mysiga dag min man. Måste bara tillägga att jag har världens bästa man i mitt liv, utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0