You got a new friend, well I got homies

Klockan är snart lunchdags, och jag sitter och funderar på vad jag ska severa till min lata prins. Just nu ligger vi och kollar på lite iphones, längtar verkligen tills jag har en i handen. Smillis ligger här och gosas med oss och ser bara almänt galen ut. galnaste kissen i stan. Alldeles strax ska jag gå och hälla upp vatten i jacuzzin, för det är nämligen där jag ska servera min  prins. Vi ska slappa, käka och kolla på film. Ladda upp inför kvällen liksom. Jag är as peppad, grillning, kubb, fest, tummen upp. Har planerat att grilla farligkorv och halloumi, så jävla gott. Nej nu ska jag gå och kirra upp badet och göra as god frukost

 

 

SÅ VIL JAG ÖNSKA ROY ETT STORT GRATTIS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0