DON´T HANG YOUR HEAD IN SORROW

Dagen har varit regnig, lång och kall men ändå jätte bra. Vandrade om kring på stenstadens gator med mina trognaste vänner, therren, erre och sashis. Vi kollade läget på alla in:s affärer. Eftersom att allt var som vanligt, tog vi en tur till norra. För ovanlighetens skull liksom. Där hittade jag och therren en cool borg. Nämligen Robin Hoods borg. Blev genast sugen på att gå på teater, så tror jag ska satsa på att se robin hood på norra i sommar. Imorgon väntar en heldags arbete, det är dags för byggstäd någonstans i den här staden. Klart man är på plats. Hoppas dagen går fort, så jag får träffa mitt psykfall till pojkvänn så fort som möjligt. På torsdag har jag en arbetsintervju, så det är bara att ni håller tummarn och önskar mig ett lycka till.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

lycka till :)

2011-05-18 @ 17:45:24
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0