like i'm close to something real

sitter och funderar på vad jag ska köpa för mobiltelefon, nu när pappa har lovat mig att jag ska få köpe en för mina sparpengar. Mest av allt skulle jag vilja ha en iphone, eller en annan smartphone men det är nog inte ens möjligt. Just nu sitter jag och rensar platsbanken på jobb, skickar ut lite cv:n och ringer massa bossar. Väntar på ett samtal om ett städjobb. Får se hur det går. Ska alldeles strax ut och rensa jorgubbslandet och pyssle lite här på gården. Synd att vädret inte är lika bra som igår och i förrgår. Måste komma igång med solningen så jag iallafall får lite rosa färg innan snön kommer igen.

Kommentarer
Postat av: HTC

KÖP HTC!

2011-05-11 @ 15:31:18
URL: http://annathereses.webblogg.se/
Postat av: vilma

ja, jag funderar på de :D är den du köpt bra? :D

2011-05-11 @ 16:48:40
Postat av: HTC HTC HTC

AS BRAAA!

2011-05-11 @ 17:19:58
URL: http://annathereses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0