I CAN´T EXPLAIN WHY IT´S NOT ENOUGH

Det blev inte så mycket mys och fettma i nedansjö igår, mathilda var nämligen tvungen att åka på ett akutbesök till primärsjukvården. Så man kan säga att vi fick oss lite äventyr ändå. Debbs följde med in och jag Emil och Sara roade oss utanför med kameran. När vi stått och tom fotat på varandra i en timme kom en sur tant ut och började skälla på mig. "SLUTA FOTA VÅRA BILAR, DU FÅR INTE FOTA VÅRA BILAR" . Jag som stod och fotade ett gäng vita blommor blev en aning chockad. Varför skulle jag ens vilja fota på deras fula bilar liksom? störd. Någon stund senare kom två glada filurer ut från primärsjukvården, men dock ovetandes om vad hon hade för fel. Men vi var glada ändå. Efter som att sara ville ha mer äventyr, åkte vi runt litegranna och hamnade på norra. Mysigt, men kanske inte så äventyrligt som sara hoppats på.

 

 

Nu ska jag gå ut och hjälpa mamma och skrapa lite hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0