I´M LOSING WHAT I DONT DESERVE


Jag ska alldels strax kliva upp för att tillaga lite äggröra och bacon, bästa frukosten i världen. När jag chillat klart vid frukost bordet ska jag ta tag i mig själv och gå ut och skrapa lite på huset. Ställer upp högtalarna på källar taket och koplar in spotify så löser sig nog allt jätte bra. Tänk att musik kan göra någontig så mycket lättare. Att stå och skrapa ensamen i tystnad går fan inte. När familjen kommer hem, drar jag med mig mamma till in staden för att bli med iphone och handla målarfärg.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sjuklingen

Va mysigt du ska ha det då! :*

2011-05-23 @ 13:13:13
URL: http://theresesjodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0